HOERA!!! - Reisverslag uit Tasmania, Australië van De Familie Dam - WaarBenJij.nu HOERA!!! - Reisverslag uit Tasmania, Australië van De Familie Dam - WaarBenJij.nu

HOERA!!!

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg De Familie Dam

01 Januari 2018 | Australië, Tasmania

Ja hoor! U kunt weer rustig ademhalen.. Anne-Paulien en Opa zijn veilig en wel overgekomen! Als allerlaatste uit het vliegtuig in Hobart en daarom spectaculair stuntend door de aankomst hal!

Na de koffie en appelbroodjes op de picknick stop door naar Poatina. Dat is nog best wel een lange rit. En nu dan gezellig bij ons aan tafel. De koffers zijn uitgepakt, de eerste cadeautjes zijn binnen. Anne-Paulien heeft eindelijk haar 60ste verjaarscadeau ontvangen, wat wel 2 keer de wereld over is geweest. Bij ons hangt nu een Donald Duck scheurkalender op het toilet. Dik boffen hier.

Het is mooi geweest voor vandaag, wij gaan allemaal ons mandje in. Gelukkig nieuwjaar allemaal!

• 01 Januari 2018 - 11:53

Anoniempje:

Fijn dat jullie zijn aangekomen. Is toch een prestatie opzich zo'n lange reis. Geniet van jullie samen zijn en inderdaad eerst lekker slapen. Oud en nieuw is hier goed verlopen ookal liepen we achter op jullie.

• 01 Januari 2018 - 11:57

Wies Ronda:

Het grote genieten kan beginnen!

• 01 Januari 2018 - 15:24

Marja:

Welterusten. Lekker uitrusten en dan genieten. Ik reis in gedachten mee!

• 01 Januari 2018 - 15:57

Wim, Zoon, Broer En Oom...:

Hey Familie,

Ten eerste een heel goed, gezond 2018. Mogen de stroopwafels ons om de oren vliegen!
    Bij ons heeft Olivier de nieuwjaarsduik voor zijn rekening genomen alhoewel hij wel vergeten was echt te duiken (kwam bijna droog het strand weer op... haha) en daarom heeft Bo, toen ik met Louis even 4 kilometer ging hardlopen over het strand, de honneurs waargenomen.
    Fijn dat alles en iedereen goed is aangekomen. We gaan jullie volgen en nogmaals: heel veel pret en gezelligheid de komende maand.

Groetjes van Stanley, Olivier, Marieloes, Bo en Wim

• 01 Januari 2018 - 16:35

Erna:

Yeah, goed aangekomen, fijn en wat een fijn weerzien!!

• 02 Januari 2018 - 11:47

Carolien:

Een goede start van het nieuwe jaar! Heel veel plezier en geniet van elkaar.

• 02 Januari 2018 - 17:22

Esther:

Ah dat klinkt gezellig. Nu fijn genieten van elkaar irl! Wij hebben zeker aan hen gedacht met oud en nieuw dat zij in de lucht vierden!